EMD <3

Vet ni en sak? Grekiska är så himla svårt att lära sig. Så jag la ner läxan och kollar nu på roomservice på kanal fem. OMG säger jag bara. EMD är med. Assså alla dom tre är så snygga så det finns inte! Herregud säger jag bara. Men det är snart slut. Och rummet blev ju inte lite coolt heller. Jag skulle också vilja ha växter ovanför mitt handfat.
Nu ska jag faktiskt plugga matte. Och jag ficka faktiskt MVG förra matteprovet. Så jag behöver inte plugga egentligen. Men jag känner för att jag vill få MVG+ på nästa prov.
ÄLSKAR ER !
/ Isabel

Kommentarer
Postat av: Helena

Svettiga berta?

Känns som lite för framkrystad humor.

Ni är säkert jätte roliga, men försök inte vara roliga.. Utan var er själv och ja, inte för uppenbart att det ska vara roligt.

Visst nu låter jag som världens tråkigaste människa men men =)

2009-04-22 @ 20:58:51
URL: http://helenawj.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha :P Nej, jag gillar inte framkrystad humor, som svettbert, låter bara löjligt enligt mej.. haha =)

2009-04-22 @ 21:03:35
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0